Cumhuriyet Halk Partisi Buharkent İlçe Kongresi gerçekleştirildi. Başkanlık seçimine tek aday olarak giren Mehmet Kıratlı, 19 yıldır görevi yürüten Kudret Uysal’dan görevi devraldı.

Kongreye CHP Aydın Milletvekili, İl Başkanı Hikmet Saatçı, Aydın Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi ve Nazilli Belediyesi Meclis Başkanvekili Serkan Sevim, belediye meclis üyeleri, oda temsilcileri ve partililer katıldı.

Kongrede veda konuşması yapan Kudret Uysal, yapılan seçimin ardından görevini yeni Başkan Kıratlı’ya devretti. Kıratlı da, ilçeye ve partiye daha fazla hizmet etmek için çalışacağını söyledi.

Kaynak: Hedef Gazetesi

